.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند كف‌زني در گلستان
پس از توقف خودرو چهار سرنشين از خودرو پياده شدند كه يكي از انها كه با لهجه عربي سخن مي گفت عنوان كرد: توريست يكي از كشور هاي عربي هستند و مي خواهند دلارها را به پول ايراني تبديل ...
انهدام باند كف‌زني در گلستان

4 كف زن حرفه اي كه بيش از 2 ميليون تومان وجه نقد از مسافران در محور جنگل گلستان به سرقت برده بودند طي عمليات هوشمندانه مأموران آگاهي شهرستان "مينودشت" دستگير شدند.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ "محمد غفارپور" فرمانده انتظامي "مينودشت" با اشاره به نحوه شناسايي و دستگيري متهمان گفت: دستگيري متهمان زماني در دستور كار مأموران پليس آگاهي اين شهر قرار گرفت كه مردي مالباخته با مراجعه به مأموران عنوان كرد: به همراه خانواده ام از يكي از استان هاي جنوبي كشور وارد استان گلستان شديم و جهت صرف نهار و استراحت در جنگل گلستان توقف كوتاهي داشتيم، كه پس از چند لحظه يكدستگاه خودرو سمند در چند متري ما توقف كرد.

مالباخته ادامه داد: پس از توقف خودرو چهار سرنشين از خودرو پياده شدند كه يكي از انها كه با لهجه عربي سخن مي گفت عنوان كرد: توريست يكي از كشور هاي عربي هستند و مي خواهند دلارها را به پول ايراني تبديل كنند. اين مرد به مأموران عنوان كرد: من هم كه مقاديري وجه نقد همراه داشتم به منظور آشنايي آن ها با ريال پول ايراني در اختيار آنها قرار دادم و پس از بازپس گرفتن وجه نقد پس از چند لحظه متوجه به سرقت رفتن 2 ميليون تومان توسط اين چهار سارق شدم.

سرهنگ غفارپور گفت: با اظهارات مرد مالباخته بلافاصله اكيپي از مأموران با ايجاد ايست و بازرسي به كنترل خودروهاي مشكوك در محورهاي مواصلاتي و جاده اصلي پرداختند تا اينكه سرانجام خودروي متهمان در يكي از محورهاي اين شهرستان شناسايي و در حالي كه قصد متواري شدن از محل را داشت طي عمليات تعقيب و گريز متوقف و سرنشينان آن كه دو مرد و دو زن بودند دستگير شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در تحقيقات تخصصي بعمل آمده متهمان كه در ابتدا منكر هر گونه سرقت بودند طي مراحل تحقيق لب به اعتراف گشوده و به كف زني از مسافران و شهروندان در شهرهاي "گرگان"، "آزادشهر" و "گاليكش" اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي مينودشت در پايان گفت: در بازرسي از متهمان 50 ميليون ريال وجه نقد كشف و سارقان پس از دستگيري و اعتراف به بزه خود ضمن تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.